jaaru, dag1

den här snodde jag faktiskt av a'therese i min klass!
och, OCH det känns inte som att jag bryr mig om att "alla" gjort den redan,
lär ju inte direkt skriva samma grejoer va?

♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 - Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Vad är kärlek.
♥ Dag 5 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick



Jag tror jag börjar på en gång.
Presentera mig själv
..jag har alltid varit mer eller mindre askass på att presentera mig själv,
här på bloggen har det tillexempel kännts rätt onödigt med tanke på att jag tror att det nog bara jag själv som läser ungefär..
men jaja, agnes heter jag ju,
är hela 16 år, fyller år på en så fin dag som den sjunde juni,
äter solsken och snöfall,
går estetbild på palmcrantzskolan och veckopendlar,
somnar på mage och tycker färgcirkeln är charmig,
lyssnar på exakt allt,
allt från captain beefheart till elvis till rock till sliskiga ballader till ascool dragspelsmusik,
eh ja ni fattar
favoriter går liksom inte att plocka, mina spotifylistor innehåller inte ens hälften av allt jag gillar. blä.
fast robyn tål jag fan inte.

hm
när det gäller är jag en bokmal
men har varit ur form i flera veckor nu, någon sorts.. formsvacka. hm.

annars tycker jag om gamla filmer och foton, att vara med människor jag gillar och beyond retro, även om jag bara vart där typ två gånger. ehhe

nä nu ska jag ge mig.
det här var ungefär jag




Kommentarer
Postat av: ntherese

jaha, jaha! jaha.. hahah!:)

2011-01-02 @ 21:37:17
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: agnes

Hihihuhuhu!((:

2011-01-04 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0