lite kort

hej, tisdag idag.
vaknade 07.58
jag har glömt hur man sover

(hon sa "allvarlig oppskriftelse", ingen big deal)

kanske ska berätta lite om söndag i haaamaaar, junior som jag var, så körde jag 8km, 3dagar,
inga problem alls, slapp köra om spann också, var lite varmare så det gick inte riktigt lika fort,
men annars riktigt bra. spåret var hyfsat roligt,
inte särskilt spännande men lite lutande så farten hade man med sig runt.
så,
guldet gick alltså till agnes christoffersson, men är lite stoltare över att jag hade tagit silver bland seniorerna!

orkar som inte skriva mer just nu.
ska väl pallra mig ut och städa kojor och hundgårdar nu,
känns jävligt skönt för hundarnas skull efteråt (:

hejdå och sånt
(gud vilket tråkigt tangentbord jag har hamnat vid)

Kommentarer
Postat av: amanda

MEEEEEEEEEEEEEEEN VA GRYM DU E AGNES!!!!!!!!<33

2010-03-09 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0