someone still loves you!

SKÖNT med HELG. även om vi verkligen inte gör något vettigt alls!
älskar sista-veckor-innan-lov. så himla lugnt och skönt. bara glida runt och ha treeevliigt.
(OMG EN FEMTE I TWILIGHTSERIEN)
finns så många sköna människor på våran skola, har jag märkt ):

bloggar just nu i middagsavbrottet, tova och mamma har fixat ihop värsta trerätters-grekmiddagen, gottttt
(DOCK INGEN TZATZIKI )))))))))))))))))))):

är förresten väldigt nöjd med mina betyg nu. jag kan göra vad jag villlll med dom.

AAAH IN GRID-TU ES FOUTU! <33
ahlalalal

hoppas... nu tog jag en lång paus och helt plötsligt vet jag inte vad jag skrev om. hm.

nu ska jag fixaa hundmat, sen äta färdigt!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Visst är det otroligt?

2010-06-07 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0