sista

..och det var sista dagen som elev i 9B på svenstaviks skola..

vi kan väl säga att jag halvgillar det.
men det känns så himla konstigt.
efter idag/imorgon så kommer jag aldrig mer träffa klassen som jag gjort i tre år nu.
dom jag vill träffa, kommer jag ju att träffa men INTE PÅ SAMMA SÄTT.
ju

vi städade ur skåpen idag, så mycket rat, men gatt ta hem vissa block som jag vet det finns roligt i.. :D

SEN PÅ EFTERMIDDAGEN
hade vi lärarfotbollsmatch!
det var så himla kul! vi var väl n'16 spelare eller något och lärarna hade lånat ihop till ett lag, genom att leja fotbollsspelande ynglingar..
MEN
det gick bra, visserligen förlorade vi men det var en så himla rolig match, (bara 5-3!)
dock hade dom inte varit någon match alls utan de inlånade (:
det var rooooligt och jag hade en riktigt bra match, som tur vaar.

åh herregud imorgon är det avslutning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0