hard work-work

jag fryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyser!
MEN ska träna sen klockan sex, så jag får springa skien ur mig och bli vaaaarm nån gång!

jobbar ju andra veckan idag, och nu brann mammas hårtork, rök och luktade bajs. hm.
iallafall, jobbar
det är väldigt spännande.
eller, långtråkigt.. men vad är väl en dag på östgärde?
det är krångligare att övertala gamla än att övertala små barn,
vill ni veta varför?
för att små barn VILL ha kakor och saft, närsomhelst och man KAN ändra på dom, GE dom åsikter,
det vill sig inte med pensionärer, dom har sina invanda mönster och kaffetider.
man får ta till aaaaalla sina smartaste trick,
mitt arbete är väldigt utmanade,
jag slipas och är strax expert.

nu hinner jag inte skriva mer
inte för att jag hade nåt att skriva om

men ändå

PUSS



Kommentarer
Postat av: Tova

de är listiga de där gamlingarna...

2010-06-21 @ 22:20:00
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: agnes

det är dom.. och det tog mig en vecka att inse att "men vi kan väl ta en kopp kaffe?", inte alltid funkar..

2010-06-21 @ 22:22:28
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0