jag har tråkigt, kunde inte komma med nåt kreativt ju

Favoritfilm Amelie från Montmartre

Favoritbok men.. det finns så många.. kan verkligen inte

Favoritlåt just nu? Koka-kola veins

Favoritartist/grupp just nu? Elvis

Favoritfärg blått, grönt, rött, gult, svart.. färgcirkeln!

Favorittidning kalle anka kanske?

Favoritblogg MIN EGEN!!

Favorittv-program Desperate housewives!

Favoritbakverk kladdkaka, eller bulle

Favoritgodis lysmelk, geisha, choklad

Favoritmat blodig biff, kyckling

Favoritpryl Mobilen

Favorit i köket
kylen, om den är full

Favorit i badrummet sminknecessären

Favoritskådespelare Veeet inteeee

Favoritregissör hålllr inte järnkoll på regissörer

Favorit i Vänner phoebe

Favorit i Sex And The City charlotte/samantha

Favorit i Harry Potter familjen weasley,

Favorit i Sagan om Ringen pippin/merry

Favoritklädsel stor tshirt-leggings

Favoritstad Naxos city

Favoritglass daim

Favoritfik mormor<3

Favoritsysselsättning umgås, titta på bio, teckna, pussas

Favoritsmycke mina fina inte-så-plåttriga armband

Favoritårstid sommar, och vinter, och höst, vår

Favoritplats My happyplace, eller.. jag vet inte. finns så mycket

Favoritminne
naxos, ericasommar,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har tre fel...

Favoritbok: The Gathering Storm

Favoritplats: Åsarna

Favoritregisör: Steven Spielberg



Annars var det mesta rätt...

2010-02-01 @ 19:30:51
Postat av: //Gren

Du har tre fel...

Favoritbok: The Gathering Storm

Favoritplats: Åsarna

Favoritregisör: Steven Spielberg



Annars var det mesta rätt...

2010-02-01 @ 19:32:35
Postat av: agnesssssssss

Hm

Aldrig läst

ÅSARNA, FAVORITPLATS? NO WAY! VILLAGE OF DOOM!!



ÅHÅH!! JAG KOM PÅ!! QUENTIN TARANTINO!

2010-02-01 @ 20:33:44
Postat av: icaaaaaaa

...Favorittidning kalle anka kanske? whaaat BAMSE JU!!!

- ericasommar AAAAAAAAAH AGNESSOMMAR!!

2010-02-01 @ 22:37:02
Postat av: ellen

sno! ^^ <3

2010-02-02 @ 19:11:38
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Favoritlärare då ;-)



Hoppas att du får ditt första gymnasieval, det är ju dock inte försent att ändra ordning... skämt åsido, det kommer att bli bra det där!

2010-02-02 @ 22:49:21
Postat av: agnesssssssss

Favoritlärare är nog helt klart..... jerry

DU LÄMNADE JU OSS JU.......

fast jag tycker om dig ändå



hahahahahah ÅH vad du vill att jag ska gå NV va! :D

2010-02-03 @ 17:39:46
Postat av: asscrack

kommentera!

2010-02-03 @ 17:41:04
Postat av: agnesssssssss

goSimon! :D

2010-02-03 @ 17:43:14
Postat av: Charlotte

NV?? Nja, mitt svar kanske är tråkigt, men jag vill att du ska gå det du vill! Man ska fördjupa sig i det man tycker är intressant och roligt och det man tror att man vill fortsätta med senare.



Sen är det ju bra att du har kvar din favoritlärare ;-) (gäller även dig Simon)

2010-02-03 @ 22:44:10
Postat av: Agnesssssss

Nä, det är nog ett bra svar,

fast det är ju skönt med nån som flyger in och säger hur man ska välja när man inte riktigt vet!



gocharlotte!

2010-02-04 @ 17:22:13
Postat av: asscrack

Challe, min favvo lärare heter Simon Olsson och han pissar i elevernas skåp och är allmän odräglig! ;)

2010-02-07 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0