My choice

Agnes har valt gymnasium, det blev bra och hon klickade rätt!
som etta hamnade esbd på pc, estetisk-Bild&form, hemskt spännande
NVNV gick ut som tvåa
och sist men inte minst har vi lilla frisörlinjen på Baur!

Känns bra att ha valt faktiskt, lite pressat..

Få se hur mycket jag orkar skola nu sista terminen också, fy attsiken.

Jag ska på bio på fredag, ihk sa' rolen!

har suttit med spanskaboken framför mig rätt länge nu.
har inte ens läst igenom glosraderna en halv gång.. dåligt agnes, dåligt

nu ska jag sova, eller nåt
kanske läsa spanska utan magisk dragningskraft från herr dator..
Heje!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt! :D Håller tummarna för att du får förstahandsvalet! Kram!

2010-01-28 @ 18:27:38
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: agnesssssssss

jaaaa!

det gör vi allt! alla tummar vi någonsin haft.

pussa!

2010-01-28 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0