Avatar, ju

Klockan är 12.18 (lite mera nu kanske..)
jag nyser som en tok och är lite trött,
åkt på mysförkylning!
åkt på? vadå åkt? åka förkylning?



bil, det åker man

det är förkylningen som åker på mig
i mina snorkanaler


Jag tittade på bio igår, skullesett med simon&victor (som förövrigt inte är en restaurang, utan två personer)
men simon mådde inte så bra och åkte hem ..

Vi såg iallafall Avatar, och eftersom jag och amanda satt på bussen på morgonen och sänkte alla mina förhoppningar om filmen, så var den jättejättebra..
..VARFÖR ÄR INTE JAG EN NA'VI OCH FÖDD PÅ PANDORA(planeten..)!? VA?
ÅÅÅH jag var lite sur på min mamma igår, att hon hade fött mig här, varför kunde hon inteha varit en na'vi och fött mig DÄR?
uuuuuuuuuuuuuuh....
jag är lite kär
i jakesully, neytiri och pandora
mest pandora..

Neytiri
jag förstår avatar-hysterin...

Kommentarer
Postat av: amanda

visst va den GRYMT BRUTALT ASBRA!!!:D

2010-02-01 @ 20:17:44
URL: http://karlstromamanda.blogspot.com/
Postat av: agnesssssssss

den. var. så. jävla. BRAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2010-02-01 @ 20:34:45
Postat av: icaaaaaaa

hahah jag får inte köra bil, så jag åker på förkylning!

2010-02-01 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0