All by myself

-uatn en deppig ton.
ganska skönt att vara själv hemma, inte varit det på länge, för annars har ju tova alltid varit här.

Jag klev upp halv tio ungefär, hade tillochmed ställt klockan, men jag har inte fått nåt gjort ändå, bara suttit här och häckat, och lyssnat på bra musik.
uuuh inget att skriva om känner jag.

Nu ska jag gå ut med hundmaten, kanske äta frukost, och sen ... hade jag planerat att ta mig ut och springa.
hade räknat med att det bara skulle vara 16-17 grader kallt idag, men.. 25 just nu. 
jag får köra lite MAQ istället (Muscle action quality), styrketräning med en stav som redskap.
vi hade ett pass med det på lägret, och det tog riktigt bra faktiskt, med olika övningar för nästan hela kroppen. ju.
en otränad jag hade lite träningsvärk dagen efter, helskönt.

Jag måste elda som fan i köket när jag kommer in igen.
Nä nu äre hejdå


(project dopp i grytan!)


Kommentarer
Postat av: Thalé

Åh! Vårat projekt! :-D

2010-01-09 @ 19:03:13
Postat av: agnes

hahaha ja! vi kommer lyckas! ju!

2010-01-09 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0