en kväll som denna

ja idag är det ju onsdag, det vet vi ju. jag missade nikita, jävla skit.
fats mormor var ju här, så det vart bra ändå.
vi fikade massooor. så jag är stuuffft, ont i magen sen innan också så kanske inte världens bästa kombination..
och ont i ryggen av vissa skäl, skulle grävt ne rmig nånstans om jag inte var på så himla bra humör!

idag vart det att jag gjorde snickers bara, kanske pepparkakor imorrn då, vi får see.

nu ska jag gå och duscha tror jag visst, och lägga ut alla kakburkar i kistan på bron.
åh


Kommentarer
Postat av: sandra

EHEHEH NU VET JAG ALLTSÅ VAR KAKORNA ÄR NÄR JAG KOMMER DIT HEHEHEHE.

spara snickers till mig lite ):

2010-12-23 @ 00:40:29
URL: http://teehee.blogg.se/
Postat av: agnes

heeheeheheh inge tatteri ):

Jaaaaaaaaeaeee

2010-12-23 @ 01:38:36
Postat av: agnes

heeheeheheh inge tatteri ):

Jaaaaaaaaeaeee

2010-12-23 @ 01:39:13
Postat av: agnes

EHEHEHEHEHE inge tatteri ):



Jaaaa-adå!

2010-12-23 @ 01:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0