what a day for a daydream

Jag har i princip lov nu. jag ska bara sy i tre dagar först
känns lite.. plåttrigt.. och.. uttråkande..
jag har aldrig riktigt gillat slöjd. nåt jag var rätt noga med att låta fru slöjdlärare veta. "jag har inget intresse, jag är värdelös på att sy" så såg min utvärdering av ämnet ut, hej positiv?
Äh, jag försöker väl göra mitt bästa ändå. kanske. försöka gills! tanken som räknas!



hade som sagt biologiprov idag. gick nog faktiskt bra. det var iallfall inte någon fråga jag inte kunde svara¨på, men sen har vi ju det här med djupare mvg-tjosan. men vi får väl se hur det gick!
fick tillbaka spanskaprovet idag också, gick ungefär som förväntat, vg på hörförståelse, vg+ på läsförståelse och klarade komparationer. helt hyfsat.


Jag och syster tova är själva hemma ikväll, för elias är i svenstavik och mamma och pappa har åkt och tittat på bio..
så nu ska vi väl gå ut med hundmaten, och sen ska vi väl mysa ner oss med fika och någon fin film. typ torkel i knipa. haha!
min syster, jag älskar dig!


pusshao






bungle of joy

Kommentarer
Postat av: Tova

Love you too<3

2009-10-20 @ 19:53:23
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: fridiiis

aaaaw önskar jag vore där!<3

2009-10-20 @ 20:54:28
Postat av: agnes

<33



tiih frida kom hiiit då!

2009-10-20 @ 23:00:41
Postat av: fridiiis

jag kommer snart!:D

2009-10-21 @ 18:39:43
Postat av: icaaaaaaa

aaaahhhh!

systra diii! ;)

2009-10-21 @ 22:29:06
Postat av: agness

iihi tuuuffsystra!

2009-10-22 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0