i wonder, wonder

Ibland vet jag inte riktigt vad jag tycker och tänker, så då brukar jag sitta och fundera en stund,
det fungerar alltid!
när det gäller årstider vet jag som inte vad som är bäst, sommaren? vintern? vår-vinter eller sensommar?
jag brukar fundera på det, men jag kommer aldrig fram till något konkret.
jag gillar årstider helt enkelt.

men när det gäller elvis, twiggy, gummistövlar och bodamål, då vet jag precis vad jag vill säga, bra, vill jag säga. elvis är bra och twiggy är fin, höga fint mönstrade gummistövlar är fint och bodamål är nästan för mysigt.
jag gillar att lyssna när min mormor och hennes bror tjattar iväg på snabb bodamål

när det kommer till gymnasieval... då har jag bara någon liten, blek aning. vad jag ska gå, vad jag ska ställa in resten av mitt liv på (okej lite väl dramatisk kanske..)
kanske natur, kanske frisör, kanske.. kanske... jag vill nog bli mua.
heualien.

vi hade nyss strömavbrott, trodde nästan vi skulle missa sverige-danmark matchen! men herr el dök upp igen, så vi kan vara lugna (är det bara jag eller låter vi schizo?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0