näsan

för första gången i mitt liv kan jag (utan händer!) trycka upp överläppen mot näsan.
jag gör det hela tiden, bara för att jag kan, för att det är så mjukt, och för den svaga doften av klor som ligger kvar efter badet idag.
snön ligger förresten kvar ute, några centimeter sådär. varken i åsarna eller svenstavik ligger det kvar något, töntigt av dem.

det brinner i fingrarna också idag, lika mycket som igår.
jag behöver kläder. skor utan hål och en riktig jacka. var finns mina perfekta boots? såg några från dna. kanske det är dem.
en hel vintergarderob behövs ju, jag vill ju inte frysa. 
ojojoj.

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack att du påminnde mig måste leta efter SneakySteve skorna nuuuuuuuuu :D<333

2009-10-05 @ 21:30:41
URL: http://eveliinast.blogg.se/
Postat av: Saaandraaah

AHAHAHAHA SÖÖÖÖÖT

2009-10-10 @ 19:48:34
Postat av: agnes

saaandraaah kan vara söt!

2009-10-11 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0