att spatsera i kvarteret.

dagen i staden östersund var himla bra.
hittade himla fina skor och en himla fin jacka. Några himla fina tröjor, ett par himla fina jeans och himla fin mat.
(fast lite minus på maten, jag och erica fick inte dela på en pizza, även fast vi visste att vi bara skulle orka äta en halv. det gjorde vi också, då kände hon sig dum. hon kan gott ha skuldkänslor hela livet, hoppas att hon inte kan sova om nätterna. hmpf.)

bio såg vi också på, som sagt. bröllopsfotografen, som var jättekul!
helt klart sevärd,
"- Vi är nog för annorlunda..
- Det är du som är annorlunda isånnafall!"

efter filmen som var mellan halv sju och halv nio ungefär, så strosade vi runt i staden lite.
det är fint på kvällen när det är mörkt och tomt, fin svag belysning. mysigt ungefär.
(förutom vid mcdonalds, där är det ALLTID äckliga fjortisgäng)

bussen gick hem tio över tio, så vi hade väl lite tid att slå ihjäl. träffade olov och en av hans kompisar på busstorget, "jag sa ju att det skulle finnas nån som man kände här!"

när vi kom hem till erica var vi megatöntar och provade kläderna vi köpt igen, det är rooligt ju.
allt passade fortfarande!
sen sov vi, och efter det så vaknade vi.
efter att ha stökat på lite så åkte jag hem med pappa, en pappa som har blivit jätteduktig på att smsa.
helt oootroligt.

nu ska jag göra nåt helt annat än att sitta här och häcka. godnatt och sånt!

såhär rolig kan jag vara! länk till söte


Kommentarer
Postat av: icaaaaaaa

åååååååh vilken braaaaa daaaaaaaaaaag :O :D =,,,,,,,,,,,,,,,,D

2009-10-29 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0