3. ill be the first one to accept

fröken agnes och fröken erica ska åka till superstora stor-östersund imorgon.
behöver ju som jättesagt kläder, jacka, skor ochånt nu. ett himla behov.
graaahaha!
vi ska se på bio också, bröllopsfotografen,
den verkar roolig så vi får hoppas på det bästa!
hoppar över nutella som biogodis den här gången, vill ju inte äta mig less på det heller.

åker med pappa halv åtta till svensta, så går det buss därifrån vid halv nio, så det blir ganska tidigt upp imorrn om jag ska hinna ha snoozeångest ett tag också. ehum.

nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag nog läsa en timme eller två, godnatt!

stoppar in en fin bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0