River of dreams

Det är sommarlov, dagarna går sakta, det är inte särskilt bra väder och jag jobbar. på kvarnsjö blommor, och café, går bra än så länge. lite drygt..
det har ju visserligen varit halvsoligt nu idag, men de säger att det blir regn. jag säger nej! det är midsommar i helgen, det ska vara sol och sommar! ge mig riktigt blir brun-lov.

Har börjat fotboll i rätan igen, varför gjorde jag inte det tidigare? jävla pundo (:
det äger, även om gamla laget är saknat.
en träning, en cup och en serimatch utgjorde min vårsäsong. haha! jag suger!

vi vann hogdalscupen! det var skönt, spelade första matchen mot ope 1, vi var bra! vann med 4-0
sen spelade vi mot ope 2, där var vi sämre.. men 2-2 iaf, sista seriematchen mot hede, som vi vann med 9-0? eller nåt, sen final! mot ope 2, 2-0!
matchen vann vi också mot orrviken(som tova sa i bilen; meh.. vilka fetton., ni vinner!), med en enda avbytare, 10-0>Waytogogirls. vi var bäst.  jag gjorde tre (:
sen hemfärd och äta på kiosk i hackås, TACK liv, för all dricka.. :D

jag hatar myggor,
och jag har idétorka.

nu ska jag gå och stampa sömnen ur min högerfot, sen ska jag gå och se om vi ska titta på film.
min syster är hemma! aaaah det var på tiden!
hasta hejdå eller nåt!

jag drömde att jag körde moppe inatt. (:

Kommentarer
Postat av: lolwut? o.O

Jaaa, du suger på fotboll. Bevisat om och om igen ;)

2009-06-21 @ 01:39:32
Postat av: agnes

..DU SUGER. och är dum :'''<

2009-06-21 @ 15:14:21
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0