Doncha' think it's time

mums på solen som börjar bli stammis häruppe!
fast de säger att det blir molnigare nu framöver, fan.
första första-solhelgen som jag lyckats med att inte bränna sönder mig också, det brukar alltid bli så att jag får en fin, knallröd färg de första soldagarna.. som erica har nu! bränd paprika!

men..
nu är det bara tolv dagar räknat med idag, 8 dagar i skolan, 4 riktiga skoldagar, till skolavslutning, sommarlov och frihet.
känns oerhört bra
sen avslutning på fröjdholmen ju, det kommer bli kuuul, med dans, sumodräkter, sockervadd m.m..jag åker nog mest för sockervadden jag..
everybody is willkommen!

jag hade en vanlig måndag idag, några vet vad det innebär..; enorma humörsvängningar!,
mest hyper och lycklig idag dock (och damp på lektionerna..), har också fått höra av erica att mina måndagar är lite läskiga, för hon vet aldrig vilket humör jag ska vara på, om jag ska skratta eller skrika åt henne :D

stina: varför är agnes så JÄVLA jobbig!?
erica: ..det är måndag..

örjan, i serien Hjälp:
VILL. NI. HA. KAFFE!?
JAAAAAAAAAAA TACK!!!

nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, jag ska klå malin karlsson på sumofajt på fröjdholmen jag ;D
aoja hasta luego eller nåt

Kommentarer
Postat av: Shoshoeie

Jag slutar imorgon (:

2009-06-02 @ 11:20:18
URL: http://ossiie.blogg.se/
Postat av: ikkkkkkkaaaa

haaaaaaahaaaa

2009-06-02 @ 15:54:10
Postat av: agnes

sandra...... JAG VET ;__;



och ikkaaa som antagligen är eriiccaaaaa är röd (:

2009-06-02 @ 20:14:43
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: Vicke

Vi kanske ska spela på fröjdholmen :D

2009-06-03 @ 14:20:07
Postat av: agnes

jaa vicke ni måste! :DDDD

2009-06-03 @ 14:37:22
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0