lite allt och .. allt

Jag är ganska trött i huvudet, även fast jag inte har gjort något särskilt ansträngande, förutom att spela tvspel.
det är ju trots allt jullov. ju.
Min jul var fin, julen har en tendens att vara det.
när vi väl hade fått in julgranen och pyntat den så var det fullt av julkänslor,
jag fick väl lite presentkort och skivor och böcker och låtsasböcker och sånt i julklapp, helt nöjd.

helt perfekt väder ute också, snö och växlar mellan 15-25 minus, friskt, kallt och klart. mycket bra.

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. känns som jag plockar det första jag kommer att tänka på, och inlägget hade blivit jätteförvirrande, om jag hade fortsatt så.
så nu slutar jag.

jag har fått lösen till min brors laptop. MITT TUMAVTRYCK! det är praktiskt. det är bara att dra tummen mot datorn, och vips, hej jag är inloggad nu får du ta del av alla hemligheter som finns här.
det finns inga hemligheter, datorn ljög.

ikväll kommer shoeshoe-sandra hit. vi ska spela BandHero tills ögonen blöder! nästan. kanske dom bara ska svida.
ja. vi hejdar oss där. SVIIIIIDA
vi har en ytterst seriös konversation om ketchup, gurkor och delbetalningar på leveranser av varor, åh vad fint.

nu ska jag gå och duscha! fast jag ska inte säga till mamma såhär "jag duschar nu!"
för då kommer hon svara såhär "gå ut med hundmaten först"
och POFF så är jag påväg ut i kylan istället för in i varma duschen, inte helt okej. jag ville ju bara ta en dusch..

Här dansar herr gurka, både jazz och mazurka, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: K5

spela tills ni får blodsprängda ögon:) det e roligt:)

2009-12-30 @ 00:12:54
Postat av: icaaaaaaaa

går låten så!? "Här dansar herr gurka, både jazz och mazurka, hejsvejs" jag har alltid undrat vad de är, är de så påriktigt!?? va gör den de? är de sant?

åh jag är en tönt och har inget och göra,

när man skriver kommentar är den mycket finare innan man skickar den, så ibland överväger jag faktiskt att inte skicka mina fina kommentarer för att dom blir inte leka fina när man skickar dom!

det är lite töntigt, jag vet! ^^

2009 var ett bra år, men ändå inte jätte bra, för man kommer inte ihåg vad som hände, men de försvann "tiden går fort när man har roligt" och eftersom året försvann borde de ha varit roligt,, as kul,, supermegaasjättebamsekul typ ju!

jag kom på de har jag inte rätt?



ajaaaaaaaaaaa puuuuuusssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!

2010-01-03 @ 20:32:38
Postat av: agnes

nä erica, egentligen går låten "både VALS och mazurka" men det sketade jag i :D

erica, du är nog asmegasuperbäst, och det är därför vi har haft så roligt! jag saknar dig pruppunge!

2010-01-05 @ 22:28:41
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0