utan strömmande substanser överhuvudtaget

förutom regnet, som öser ner. det gjorde det idag också när jag och mamma plockade mylt, förlåt tova att vi plockade utan dig men vi gatt, vi trodde att det skulle vara för sent, att de skulle vara borta, plockade, förnedrade, skövlade. det var de inte, men det regnade.

jag hade kunnat lägga upp bilder, men jag har ingen kamera. jag kan inte ens lägga över bilder från mobilen längre för minneskortet har dött. bilder&musik finns felfritt i mobilen, men jag kan inte göra nåt med allt jag har.

åh jag har inte skrivit på flera månader,
jag har inte varit kreativ på flera månader
inte varit intressant eller modig eller rogivande eller demokratisk eller föredömlig.
knappt målat, knappt tecknat, knappt skrivit, knappt fotat och knappt läst
men jag har varit regnblöt och ljus och solvarm och kär. mest kär.
jag har arbetat och jag får snart lön, vad ska jag göra med min lilla förmögenhet?
helst vill jag ha ett liv OJ jag menade en holgakamera, jag behöver en holgakamera.
jag behöver också nåt att ta på mig, nåt som inte är gamla agnes utan nya agnes
NÄ JAG SKOJA det är samma agnes, men jag behöver fortfarande kläder, en kvinna behöver alltid kläder såsom hon behöver föda och även syre.
jag behöver också nytt hår. rött kanske. eller bara lockigt. jag trodde att jag hade bestämt mig men det har jag ju inte. så. rött, eller lockigt. spännande. jag får fundera på det.

kan man köpa inspiration? kreativitet? (hhöhööh jag tror jag tjatar om denna okreativitet som en anabolahög, hormonstinn finnig ...ko. mu.)


det känns konstigt att blogga igen, förut skrev jag mest blogg när jag var lite sur men det skare bli ändring på. eller inte.
den blir ändå likadan,  bilderlös och så, lite tom, massa ord som flyter ut, MEN jag gillart OCH JAG BESTÄMMER.

jag vet inte riktigt, men det kanske är good to be back.
om jag ens är back.
jag vet inte.
som vanligt.
undrar om det här dyker upp på facebook, typ klicka läs-länk. let's hope not, jag vet inte hur man tar bort sånt.

så, rött eller lockigt?
nu ska jag läsa, eller promenera ut till le dogs, eller sitta här, eller teckna. äh. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!! :D:D

2011-07-29 @ 22:00:15
Postat av: evelina

haaahahahah sööötis! :)

2011-10-24 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0