sjung en sång utan ord om ljusa nätter~

blev väckt av rufstova idag klockan kvart över åtta, så vi kunde titta färdigt på pride and prejudice och vi fick blio lyckliga till sluuut.
men
nun har tova åkt.
MEN jag får träffa henne på söndag igen, innan hon far till stockholm och thailand.. (inte avis alls, nejnej..)

jag och elias lyssnar på musik, fast det är nog mest jag som uppskattar det. elias: "-du har ju INGEN musiksmak!"
):
hushhushhush

åkt/kört skoter idag, hungrat ihjäl på skogen då en skoter (INTE VÅRAN) inte ville funka, lite bogsering och hundra år senare kunde vi iallafall fika. jag älskar fan fika.
sen har jag ätit mat också, och förundrats över hur myckt grejer det finns på golvet i mitt rum.
__

(ca fem timmar senare nu)

har precis gått upp, kollat på film och sånt lite.
lagt mig nuuuuu och precis NU tog all min blogglust slut!
så jag
ska ge mig nu.

jag spelar alice is dead3, sk aklara det utan walkthrough!
godnatt eller nåt åt det hållet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0