day2

idag är det dag två på den superlånga långlistan,
och jag förväntas skriva om min första kärlek.

ja vad kan jag säga egentligen?
det här blev ganska svårt ändå.

det känns som det var årtionden sen, men det är faktiskt bara runt två år sen. eller tre.
det beror liksom vad man räknar på.

så, det var finare än allt
och
tobias
var min första pojkvän
och
vi var tillsammans 1 år,
och det tog slut på grund av den där förklaringen jag har i huvudet, som jag aldrig lyckats få ut.

som tur är så är vi otroligt bra vänner numera
och ja
vi träffas ju ändå rätt ofta
i och med att de har stuga här granne med oss
och jag åker till dem nästan varje onsdag
för att kolla på greys anatomy
eftersom jag känner hela familjen

ja
det känns bra,

åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0