vintage

är ungefär lika tung i skallen idag som om jag vart vaken i trettiosex timmar.
usch.
förkyldare än igår, dör lite.

jaja, tänkte ändå lägg aupp några foton som jag tagit med filterprogrammet på telefonen..

elias ville att jag skulle skriva om han och tobias, att dom var jättesöta i sina nya ballerinaklänningar som dom köpte igår när dom var i stan.!
och det är dom SANNERLIGEN! :D

och så var dom inte det.
eller alltså
även om det var rätt troligt det där med ballerinaklänningarna så ljög jag tyvärr.
inge sånt.
tråkigt nog.
det borde de inhandla!
jaja, vathevver

nuså.










Har egentligen fler som jag tog idag ute, menee.. är för lat för att kuta upp och hämta usbkabeln..
hhhööhöhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0