Det var väl på tiden

nu måste jag ta mig i kragen och rycka upp mitt bloggande!

sist jag skrev hade tema nobel nyss dragit igång och jag var ganska stressad, nu är det över och allting känns bara så fint.
Talet klarade jag av att hålla, som tur var, och rapporten ska jag bara renskriva på datorn.

Vårat Öppet Hus-kväll gick också ganska smidigt,
till att börja med så höll vi våra tal för alla som ville lyssna, och det var väl en aning läskigt.
Efter det sprang vi ner till kemisalen och förberedde alla våra experiment, så kemishowen blev bra och hyfsat rolig tror jag!
kan väl kanske berätta mer om den sen, men nu orkar jag inte..
det var iallafall inte bara kemi, utan vi sketch-ade lite också!



nu ska jag väl snart gå ut i kylan och ge hundarna mat, antar jag.
34 grader minus imorse! (:

hej och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0