dikkie ♥

det här är en blogg.
en sån där sida där man uppdaterar lite ibland. för att det är liksom det som är meningen.
tror dock inte
att jag har fattat poängen.
för här är det ganska så dött.

iallafall.
idag är det måndag. tisdag om någon timme.
imorgon åker jag utomlands, för det låter himla mycket bättre att säga utomlands än norge,
inte för att norge inte är coolt, men ändå.
NORSKA! MUMS!

är trött som en gnu,
vill gå och lägga mig bara för att jag har massa packning kvar att ta itu med.
för jag åker utomlands imorgon.
vm.
oj.

jag och pappa provianterade på dollarstore idag,
KÖPTE ASFINA DRICKABURKAR. med dricka i.
och mnm's. för det är så jävla gott.

nu ska jag gå och borsta tänderna, packa klart och titta på ett par avsnitt gossip girl.
mysmatch typ.

Kommentarer
Postat av: Barry

Lycka till dikkie, älskar dig! <3

Fast tro inte att du får komma tillbaka utan guldmedaljen ;)

2011-03-14 @ 22:26:57
Postat av: agnes

haha te quiero, mi cuchara!

nä jag har liksom fått höra att det inte är nån menings att komma tillbaka om jag inte har den med mig...

2011-03-14 @ 22:45:49
Postat av: agnes

+TACK ! ju

2011-03-14 @ 22:46:08
Postat av: Barry

hahaha je t'aime mon cuillère!

jooo du sa ju att du hade nåt bra här!

Gå kick some rumpa! <3

2011-03-15 @ 08:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0