when you hit me, hit me hard ~

JAG ÄR SÅ JÄVLA OKVINNLIG.
jag kan inte virka.
olle kan det.
han gjorde ett armband och en fyrkant när jag gjorde en sträng hoptvinnad tråd med knölar på.
fan.



vi hade mångfaldsdag idag (inte immigrationsdag)
så vi fick titta på en kille med en cp-skada.

min fot har somnat, det är så jävla smärtsamt. (rör den inte rör den inte rör den in....AHHHHHH jag rörde på den......)

vi fick virka också. skitsysselsättning.

nu är jag frusen och har smutsigt hår.
jag ska nog duscha.
om jag kan slita mig från det underbara draget som kommer från fönstret. varför sitter jag här för?

powernapade mig igenom hela dagen igår.
på matten lyssnade jag på musik samtidigt, och fick en brutalt stark uppenbarelse.
fan vad den här låten är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0