förlåtförlåtförlåt att vi dansade efter eran pipa, fast vi visste att ni hade ont i munnen...

åh hej, eller godmorgon. eller goddag, eller god eftermiddag. vilket som.
sitter i soffan och tittar lite på Vänner just nu, meeen ska nog övergå till att kolla på Det är vi som är hemgiften (hahah! asbra! fööör bra!)
eeeeller läsa True Blood-boken jag nyss började på.

hur länge kan man över leva på bara honung och värktabletter? tre evigheter?
är det hälsosamt att halvsova framför en öppen eldningspannalucka?
nougat, är det näring?
blir folk rädd om man låter KRRCCHHHHHHAAAXXRRCHXX när man svarar i telefon?
varför har jag inte trean och femman i stan?
feber, äre så kul det?
det är skitvarmt här, varför fryser jag?
feber, äre kul det?
vad är det för spärrgrejknappsak jag har under datorn?
teracough? det är skönt att vara tillbaka? slemhosta?
top model eller OC?
hey gene, why have you guys stopped playing?

ohgoshhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0