the only one who could ever reach me, was a son of a preacher man

sitter på sängen i stan, JA YOU HEARD ME, har tydligen internet här med nu !
hur skönt som helst.

börjar inte förrän om ca tre timmar, fast måste väl gå om 2.5 tror jag. nej. egentligen kanske 20 minuter innan men jag och benjamin går så sakta..

man kan dricka vattnet i stan nu. jag har gjort det i några veckor, är jag äcklig då?
full av bajs?
so's your face.

försöker hitta nån bra sida att streama serier på. lyckas inte.
NEJ jag vill inte ladda ner eran toolbar för att komma åt alla serier i hela världen? (jag pröva, det funka inte)

happ, det blir gammal hederlig tv och spotify för mig.

powernap

Kommentarer
Postat av: friiiiida

har du provat www.free-tv-video-online.me ?=) puss

2011-02-21 @ 18:09:42
Postat av: agnes

åhnä ska göra det! puss!

2011-02-22 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0