the Oh my gosh im so happy-song

was originally a blues.


sitter hemma nu igen efter en vecka i stan, good thing att jag troligtvis får internet i början av nästa vecka!
hart väl egentligen inte gjort så mycket denhär veckan, mest ätit godis
och lidit av sömnbrist i ås hos brian, vi kollade på dispicable me som var exakt lika bra som sist.
där skrev jag även några toppliste-låtar, the good morning-blues blandannat,
jag är väldigt musikalisk måste jag säga!
fast jag vet inte hur mycket han uppskattade mina låtar klockan åtta på morgonen efter för lite sömn..
han gav mig mest den där blicken som säger åhhhkandusnällasnällahållakäftenjagärsåjävlatrötttttttttt ):
(innerst inne älskar han mina låtar)

ÅH och
OCH
i onsdags byggde vi snöborg i badhusparken, estetettorna, för vi är så himla konstääärliga!
det vart kallt och blött tillslut. men ändå. kult.
igår gymmade jag och idag åkte vi skidor på idrotten (godiskompensations-time, hähä)

men
iallafall
brian är tjock,
och jag sa till honom att skriva the oh gosh im so happy-blues,
så han gjorde det,  (toffffel)
men det vart ingen blues, fast den funkade ändå,

han sa att han inte visste vad han skulle ha för bridge, så jag sa att han kunde skriva om hur bra jag är!
"om hur FET du är!" svarade han då..
(jag trodde han skulle säga fabulous...)
lite senare fick jag dethär
"She will make you laugh, she might make you cry
she will take you higher than high
You know it's her when that greasy smell comes wafting by
She makes buildings tremble and the ground shake
The fat on her could fill a lake
It's an achievement just to get her through the door
the trick is to lay her on her stomach and butter the floor
It takes three hours to get around her, or something like that
but without a doubt, she's as fabulous as she is fat!"

jag tycker det var jättefint :')


nu måste jag ut med mat till hunnan, och i helgen äre tävling. pussmüms

Kommentarer
Postat av: Ntherese

Lycka till på tävlingen kvinna!;)

2011-02-04 @ 21:17:49
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: agnes

åh tack lilla sjukling! bara du kommer på skolan på måndag therese!

2011-02-04 @ 21:31:33
Postat av: Brian

HAHAHA klart jag älskar dina låtar! speciellt 8 på morgonen efter 3 timmars sömn, det är då dom är riktigt jävla awesome! :'D

Jag är ingen toffel.. eller är jag det? :o

hahahaha vänta bara tills du får höra hela låten :D

2011-02-06 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0