ojojojOJ

jag är en dålig människa
en dålig dålig dålig bloggarmänniska

det här kan junte vara lagligt!
jag håller ju på att spricka i sömmarna vad lite jag bloggar!
jag som har så mycket att skriva om.
jag som har börjat ny skola och jag som har varit på träningsläger på bosön
jag som behöver nya skor och jag som egentligen har så himla mycket att skriva

MEN det KAN ju bero på att jag inte har någon dator hos mig stan..
så jag skyller på det.
blir inga dagliga inlägg utan egen inläggsmaskin.
en sån vill jag ha.
en sån ska jag nog köpa.
en egen inläggsmaskin.

men först och främst ska jag lista ut vad jag vill ha för telefon.
en himla fin en vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0