oh dobby

just nu sitter jag på skolan och har lite hål. skulle egentligen ha läst lite nu, men min bok har försvunnit sen igår...
jo alltså bibliotekets bok. som var min. men som försvann, till nån annan. usch.

de andra i klassen har matteprov nu, men jag gjorde ju det provet för några veckor sen såååatteeh..
jag är så himla trött, har bara sovit runt fyra timmar inatt eftersom vi såg harrypotter7del1 igår, den som började halv tolv..
men det var ju lätt värt det. finfina harrypotterfilmer, dom lessnar jag aldrig på.
jag fick skrika lite, grina lite och jag fick se harry i bh, bättre kan det inte bli.

nu skerv jolin och det betyder att hon har gjort provet, då betyder det att vi sk gå och äta lite innan lektionen vi har innan lunch. så kan vi äta igen sen. ehehe, det blir fint. puss nu hejdå!

Kommentarer
Postat av: f

hahahahah vi b´rukade också äta flera gånger heheheheheh på den tiden jag gick i skolan hehehahahah

2010-11-18 @ 10:59:14
Postat av: Anonym

friiiiida skulle det ståååå inte bara f

2010-11-18 @ 10:59:48
Postat av: Annica

Vad käkade ni för något.? ;)

2010-11-18 @ 11:23:01
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: agnes

matsalen öppnade inte förrän typ kvart i elva.. vi var där halv och lektionen började tio i, vi hann inte och fick sitta hungriga )):



hahahahahahha friiidaaaa ehehheheheh på den tiden du var liten och gick i skolan utan körkort?!

2010-11-19 @ 22:37:52
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0