en liten vecka

har haft en fin vecka med syssryss, kinamys på onsdan och annats mys med tovas vänninor på torsdagen!,
plus på att jag var ledig idag så vi kunde handla slut på våra surt förvärvade pengar!
eller
jag köpte skor.
och lite vintertjockare träningstights
och eh
lånade ut massa pengar, ehe.

sen for vi hem till skogen, för det är sånt man gör på fredagar!
efter det äte rman och ger hundar mat, sen gör man ingenting.
efter det gör man lite mer ingenting.
man avrundar med ingenting sen sover man.
sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt

nu ska jag hata nya msn en liten stund till
nightyyyyyy

Kommentarer
Postat av: friiiiida

jag vill göra ingenting med errrrrrrrrr!<3

2010-11-12 @ 23:08:14
Postat av: agnes

kom hit och gör naaaadaaa <3

2010-11-13 @ 13:15:38
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0