bonkers!?

jag kör stenhårt på WOH SOMMAR
våga vägra långbyxor, ungefär.

jag är så spänd. vet inte riktigt var jag ska ta vägen.
en grej sen slut
EN GREJ
jag ska klura ut ett mesigt kopplingsschema, SEN ÄR JAG i princip KLAR MED NIAN.
känns lite som ett rude awakening, det har gått så himla fort!
hm, det låter som att jag håller tal på min dödsdag eller något ditåt.
inte okej. jag slutar bara nian. (AAH)

nu behöver jag och erica verkligen, verkligen, verkligen, VERKLIGEN
hitta en lägenhet
MEN DET FINNS JU FÖRFAN INGA
JAG BLIR TOKIG

tokig.

nämnde jag det?
jag blir tokig!?

jag har nya fotbollsskor.
än så länge är dom lite.. skavsårsframkallande, men det avtar snart!

sommar. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0