paeingang

filmer jag egentligen borde se nu, pronto.


Seven brides for seven brothers på TCM, helst med tova.
bara för att den är så himla fin.


Spirited Away, åh bara för attt



gamla funny games, för att ettan är psykosfin och jag måste se var det kommer ifrån!



nya funny games, ja för den är psykotisk <3

oh the grinch, världens snygging..!

Who frames Roger Rabbit,
GUD VAD LÄNGESEN JAG SÅG DEN, jag kommer ihåg att jag och elias fullkomligt älskade den!
fast jag trodde ju också att centergodischokladen var fylld med smält ost så...




meeeen jag hade massa fler filmer som jag tänkte på, mest disney tror jag. aladdin!
och mumien 1&2! och karl-alfred, popeye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0