en vecka

idag förstår ni, har jag både sprungit som en galning med en halvvalp, tränat med storhunnan och bakat en omgång kakor, plus att det är fjärde advent och jag tror julkänslorna smyger sig på nu,

vi har ju trots allt också hittat en gran idag.
väldigt långt bort,
över fem berg och genom tretton mörka skogar gick vi innan drömträdet uppenbarade sig för oss.

den här veckan har varit rätt fin, jag och benjamin har bakat ett otroligt fint pepparkakshus och åkt skridskor,
har haft tre redovisningar och ett prov men har inte känt någon stress alls,
och jag har haft en kamera som är något bättre än min mobilkamera, vilket är väldigt mycket.


nu har jag gjort sallad och jag mäåste alltid skriva sallad såhär "saladd" innan jag ser att det är fel och får göra om.
varje gång.
det börjar suga.



knäckkakor.<3

det tar så himla lång tid att ladda upp bilder här, tare på facebook istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0