när jag inte får spela cod, bloggar jag

sluta kasta skit i ert eget ansikte.
det ni har duger inte och det ni inte kan få är något att dö för.

ÅH ACCEPTANS FÖR TUSIKEN.



__

ska övertala pappa om att ett gymkort vore bra, för att bli av med lite underbart överflöd!
det blir ju ungefär samma som att jag hade spelat fotboll. vilket jag inte kommer göra,
jag är för feg och klen helt enkelt.
så gymkort skulle sitta fint.

"Varje gång jag funderar över det skjuts det upp. 
Även denna gång.
Bara för att jag verkligen var helt säker på att jag ville nu.
Snart är det fan försent.."

Hahahahaha så skrev jag i februari 2009, tänk vad mycket som kan hända på ett år,
men att samma problem kan infinna sig?

tänker på året som gått, vad mycket som hänt egentligen,
vilket jävla år.
jaja det är strax slut, och jag vet inte om jag borde ha något nyårslöfte, det blir alltid samma sak och jag vet inte om det är så bra, just det specifika lilla fantastiskt underbara löftet.

jag får inte bort fettext förresten, orkar inte pilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0