måste säga att jag ser rätt... störd ut. myspyst!

en helt vanlig måndag som strax är slut faktiskt.
skulle egentligen sova eller titta färdigt på filmen, så hade jag bestämt,
istället sitter jag och leker med webcamen, och lyssnar när tobias och elias skriker genom ventilen,
de spelar det där äckliga skräckspelet..
jag har förresten tittat på samma film nu tre kvällar, den är inte ens särskilt lång, jag blir bara så himla trött så fort jag sätter igång..

så.. ja
jag sitter och muppar mig istället för att göra något vettigt, till exempel sova..

HAHAHAHAHAHAHA


JAG HAR ETT SÅR PÅ NÄSAN, fast det har nästan försvunnit!



Kommentarer
Postat av: Sanna

MEN SÖT DU ÄR AGNES ! :))))) <3

2010-12-28 @ 00:05:07
URL: http://sannaolsen.blogg.se/
Postat av: agnes

sannafina, tack ((: <333

2010-12-28 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0