annandajul

ja hej eller något i den stilen, annandajul idag, har väl inte gjort så himla mycket idag,
tränat med hundarna och fikat med familjerna persson/gustavsson på kulln i klövsjö,
myyyspyyyyys!
sen efter det kom alla små stockholmare ner och så fick de träffa hundarna,
väldigt exotiskt och exalterande må ni tro!

åh jag har lite ont i huvudet, slog i det i dörren på kulln, det är så himla lågt i tak där. aj.
meneee iallafall, skönt att vi fortfarande har två veckor lov kvar, har ju bara gått fem dagar men det känns som minst det dubbla!
plus att jag har ett sår på näsan. det var en elak äckelpor förut, men nu är det är sår. och ont gör det.
blir inte bättre av att tobias ska slå mig där hela tiden..


åH! jag har en dator! den fick jag i julklapp av mor&far, mycket fiiin är den,
rätt välbehövlig också, bara jag skaffar ett trådlöst internet så kan jag ju ha den i stan!
aaasbra.
fick andra fina julklappar också såklart, teeeeeeex jättebra slalomstrumpor, sportbh, kuddar, lampa, platttång, bra vantar... ja och lite mera, har för ont i skallen för att tänka mer.

nu ska jag äta, fast jag är  inte i behov av mer mat......

gud vas grisfötter ser äckligt ut. jag vill ha rött hår. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0