många millimetrar

ja ett blogginlägg vore ju nåt eller hur!?
imorrn ska jag packa massor mer, även om jag lagt ner hundra timmar på det den här sommarn,
för jag ska till kiruna, kiruna!
det är typ hundra mil. tusen kilometer! HUR MÅNGA CENTIMETER ÄR INTE DET LIKSOM?

så jag ska alltså åka asmånga centimeter tåg imorrnkväll. jag får iallafall ligga ner. alltid nåt.

från tisdag till torsdag är det utvecklingsgruppläger, (LÄSKIGT, SVAR JA.)
fredag till söndag riksläger (träningsläger.. utan träning fast +fjälltur)

och på söndan, ska jag åka alla dom dära centimetrarna IGEN, fast SITTANDE.
jag får nog ha med mig böcker. sju stycken. eller arton.

just nu fixar jag massa musik som jag behöver imorrn.

jamtland jamtland, jamt å ständut
puss blablabla

Kommentarer
Postat av: evevvveveveevevliiiiiina

så jag ska alltså åka asmånga centimeter tåg imorrnkväll.



Vänta tillåt mig att.. ehm...



HAAHAHAAHAAHAHAHHAAHAHHAAHAHAH

HAAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHHAAHHAAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



fyffAn vad du är rooooooooooolig!!!

litte långsökt dock. haahah

2010-08-10 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0