update

har tillbringat tisdag-torsdag på skalet med amanda, emelie och rebecka.
vi har väl mest ätit och slapptat, tittat på några filmer (ace ventura, iceage, matrix..)
ätit, bastat, ätit godis.. åkt skidor och promenerat(!)
helmysigt iallafall.

today har jag och tova tagit sprillans nya, 2010 chicks of the wilderness-bilder,
nyckelorden är motorsåg, vedhög, snö....
synd bara att facebook inte ville funka, så bilderna kommer väl upp ikväll eller imorrn.


har ju påsklov nu, även fast det känns lite för kort och konstigt, kanske dels för att sandra åkte alldeles för tidigt pga någon sorts sjuka..
åh jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, jag ORKAR verkligen INTE.
jag är så skolless så det är sjukt!
vadå energidebatt? VADÅ NATIONELLA PROV I FYSIK!?
fan vad stört..

nä nu ska jag gå och titta på underbara älskade Veronica Mars, hejee

Kommentarer
Postat av: //Gren

sen när har man nationella prov i fysik...

2010-04-09 @ 20:48:27
Postat av: agnes

jadu.. sen iår.. eftersom vi alltid ska vara försökskaniner/första klassen till att göra på ett helt annat sätt.

tror regeringen hatar årgång 94!

2010-04-09 @ 23:42:55
Postat av: friiiida

åh veronica mars! det var länge sen!! saknar dig!<3

2010-04-10 @ 12:50:07
Postat av: Linn

Haha, såg bilderna! <3

Åh.. VM -världens bästa!!

2010-04-10 @ 13:18:12
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0