long time no see

dumma blogg.se släppte inte in mig igår ju.
har väl egentligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist, egentligen inget alls.
blev färdig med min nobelklänning idag!
den är fortfarande lika grön.
..... nya ica-reklamen gick nyss på tv...... STACKARS ULF! dumma känslolösa emd! aah :'o

jag har inget vettigt att skriva om, ville bara skriva ändå. ändåändåändå
jooo, jag var på bio i måndags,! med erica, syssis och en av hennes kompisar.
vi såg New Moon, väldigt mycket över förväntan faktiskt!
det var nog det roligaste biobesöket jag varit på, jag och erica hade otroligt roligt och var kanske liiiite för högljudda ibland. svor och kommenterade, och ägnade ungefär 75% av filmen till att döma ut edward, säga hur osnygg han egentligen är, att vi skulle vilja möblera om hans ansikte en aning och att han är såååå mycket snyggare i boken, inuti våra huvuden!
"VI BLEV HYSCHADE PÅ BION!!" haha! :'D
vi är nog bra.

nu ska jag nog försöka vänta ut tvn till det att grey's anatomy börjar, kanske göra lite matte
vi ska ju ändå vara på diagnosen imorgon.. (något jag inte är)
äsche, hejrågodnatt!

Kommentarer
Postat av: ellen

du träffade mig! :D

2009-11-26 @ 21:40:11
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0