lite stockholm och lite beslutsångest

har varken haft tid eller orka att blogga nåt nu på ett tag..
var som sagt i stockholm förra helgen, pappa lilla fyllde år så vi åkte ner fredag-måndag.
roligast med hela resan var nog att pappa inte visste ett dugg,
han visste att vi skulle åka bort och komma hem på måndag, men sen? nej. :D
vi bodde på en båt på skeppsholmen, ett vandrarhem/hotell, ganska mysigt
vi gjorde väl inte så mycket mer än att gå runt i nya och gamla stan, äta och få allmänt bra kondis.
lite släkt kom och firade pappa med oss på lördagen, himla trevligt!

någon gång ska jag bo i stockholm, inte för att bo där för alltid, utan något år kanske.
det är en så fin stad. gamla stan vill jag bo i. finns det något mysigare?
man kan ju radera alla fjortisar från kartan, fan. jag har nog hånat varenda liten gonnabeBimbo jag sett, det är det värsta jag vet när jag ser någon med en såååå hiiimlaaa POPULÄR OCH INNE fjällräven fetto-jacka,och sen toppat med en bävermössa? jag blir frustrerad. irriterad. dom är pinsamma och jag skäms.
okej jämtland och hägre upp, det är ju ändå räknat som norrland. men STOCKHOLM? gah.




var förresten på öppet hus i torsdags, kikade på palmcrantz och wargen..
såhär ungeför blev det; Estetiska Bild&Form på PC verkar himla bra, NV och NVI på wargen verkar också himla bra, och sen ska jag titta om frisör på JohnBauer är himla bra också, man vet aldrig.
och hittar jag inget annat som jag OCKSÅ fastnar för så jag har nog en top3 lista iallafall, men fråga mig inte i vilken ordning dom ligger i, för det har jag inte en aning om..
john bauer och vittra har öppet på onsdag, måste nog åka dit och titta..


Kommentarer
Postat av: Keiron

norrtälje e mysigare än sthlm!!:):)

2009-11-20 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0