SOOOO

nu har jag en sån där borde-känsla igen. borde jag verkligen skriva i bloggen, nu när jag har en SO-rapport att slutföra? svaret är nog nej..
men det känns bra. jag lyssnar på musik och känner mig ändå rätt skolkreativ.
fick ju mvg på biologiprovet, mäkta stolt!
nu får vi hoppas på ett JMVG till jul i biologi då, ett Jätte Mycket Väl Godkänt, eller vad säger ni?

en lång stund senare...typ
åh vad min hjärna är deg nu, jag är iallafall alldeles snart med so:n och det känns ju bra.
bara sammanfattning och utskrift kvar nu.. såå eeeh.. hejdå. eller nåt.
jag lovar att skriva något mycket roligare typ imorgon!
jag ska bort i helgen förresten, vi ska åka på överraskningsresa med pappa för att han fyller år, myyspyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0