eller....

eller så skriver jag ett ikväll. nu.

klev väl upp runt elva idag, väckt av elias tassande till datorn.
Detta "tassande", kan översättas "dundrande" alternativt "brakande".
följt av ett gristjut från datorn.

efter frukost tvingade mamma elias och mig att följa med ut och gå, även mormor blev medsläpad
"ååh tack för att ni drog med mig uut" hördes det efter ett tag .. ^^
gick sen hem till mormor och fikade, vadå plus-minus-noll.......
Sen senare efter middagen åt vi paj som jag gjort, ärligt talt så vare skittråkigt att göra den. Mycket bättre när mamma gjort så det är bara att äta ^^"

Führerns elit är en bra film förresten, sådär i förbifarten (:


Dagens nöt.
Varför har alla gamla gubbar typ tusen kepsar?

Jag menar, var FÅR dom alla i från?
De går väl inte och köper nya när de redan har så många?
När de kanske bara använder en eller två av dem?
Och vem är så brutalt korkad att den går och köper en keps till en gubbe, om det nu är så?

Till exempel när vi var på tävling i lillholmsjö, då hade vi toalett inne hos en äldre herre.
 en gubbe, med andra ord.
och i hallen på en hatthylla hade han BERG av kepsar
jag räknade till minst 27 stycken, och detta var bakvägen,
han kanske hade fler vid stordörren, de lite finare, de med lite exklusivare märken (tex SCA, jämtkraft, primaskog. medmera), antagligen

men frågan är fortfarande; Varför?
Varför massproducera reklamkepsar och sälja/ge till gamla män?

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Yes det gjorde jag.

Och rekommenderar inte skolan med tanke på dess dåliga rykte. Gå hellre IMC eller art of make up school istället.. sara flygare finns ju också. men gå inte MIST, för din egen skull =)

2009-03-08 @ 21:56:51
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Tobias

Skriv mer, skriv mer! :D

2009-03-09 @ 21:28:37
Postat av: Erika

haha en teori är ju att gratis är gott! De känner sig kanske tvingade att ta reklamkepsar när de har chansen!:D puss kusin!

2009-03-12 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0