Mr sandman, bring me a dream

Jag tänker mig stuprörsjeans och slappa linnen,
stora, halvlånga trivsamma tröjor,
shorts, jeansshorts och tröjor med trekvartsarm
jag tänker mig färg och form.
mycket, mycket färger.
Nu, nuu.
Jag vill ha glasögon! Jag säger inte att jag vill ha synfel, verkligen inte. Men det finns alldeles för många fina glasögon.
Jag får köra på fönsterglas, (inte spegelglas, som jag föreslog förut, det skulle inte gå!...)





Igår var en sån där halvbra, ganska tråkig dag, innehållande mest läsning och dammsugning.
Jag önskar vi kunde ha lite bättre väder! Antagligen är det den här sommarens mest använda klagomål, "pissväder"..
Jag tror jag ska måla en stor sol i mitt tak! Det vore nåt, nåt att vakna upp till.

Nu är det såhär, att skolan, början på måndag. På måndag! Jag vet inte var jag ska ta vägen!
Jag är både glad och väldigt inte glad, saknar några i min klass lite.
Men, vad är väl en klass när man kan ha sommarlov och äta glass?
(vad är väl en kväll på slottet..)

Funderar också starkt på att lära mig photoshop lite också, då min design är ungefär jättetråkig och superstandard.
Vill köpa en ny kamera också, eftersom den gamla trogna systemkameran vi hade förut, ville gå sönder. Fybubblan.
Måste skaffa en vettig profilbild också. hm. what to do, what to do.

Den här dagen vill jag förresten tillägna Elvis. Mannen, myten, legenden.

Hejdå, vi hörs och vi ses, ha det bra, godkväll, godnatt
och allt som skulle behöva sägas för att vara artig en hel dag! puss!

Kommentarer
Postat av: Petter

Sv: Mycket trevligt att du medger att den tredje

inte var "totalt värdelös" haha ;D

Jag håller fast vid att den är bäst, hittills iaf =)

Vilken tycker du är bäst då? Jag blir upprörd om

du säger ettan!



Men ja i övrigt så var det en jättefin kommentar!

Även om du dissade min hp-filmsmak totalt ;( haha.

Men tacktack för det var så fint att läsa den =)

2009-08-23 @ 00:04:32
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0