what's up with my heart when it skips a beat?~

åker snart till stan. om 50 minuter går bussen, ganska exakt.
sååå åker härifrån om 20 kanske, hade tänkt ge hundarnsa men tror inte jag hinner. äsch.

har sån här varje veckas aaaaarhhh-jagharglömtnåtjätteviktigt!!1
för min väska är verkligen ofylld, bara datorn och några plagg sådär, men har sprungit runt lite och tittat efter grejer,
MEN jag tror faktiskt att jag kan nog möjligen ha allt jag ska. det är ju bara en vecka så..
jaja.

får iallafall träffa tova en sista sväng innan hon far till thailand, vilket känns fiiint.
saknar redan!

kanske får internet i stan nu inom de närmsta veckorna, kan ju hoppas för det vore ju kult.

nä, ska kuta ett varv till runt huset i onödig hysteri, puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

ja hjärtat, har du inte hört? ALLT går att köpa för pengar, även en familj.. :P

2011-01-31 @ 13:13:12
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0