i don't want to set the world on fire~

har ont i foten
har inte skrivit på ett tag
har inte så mycket att skriva om, förutom den där listan (jag skaaa......)
och jag tror hela tiden att armbandet som ligger brevid datorn är en datamus,
det är den inte, den funkar inte, så jag blir sur varje gång jag prövar..

och, OCH
jag har tävlat idag,
kändes bra som tusiken förutom på foten då förstås (som alltid cepar och svullnar och gör ont när jag tävlar och sparkar, hm)

leder min lilla fina juniorklass, hade legat fyra bland seniorerna, vilket inte är alltför dåligt.
'

JAG ÄR FÖRKYYYYYLD, och har fööör duktiga hundar.
nu ska jag gå och duscha, äta och ta hand om djurena

eh puss


~i just want to start a flame in your heart

Kommentarer
Postat av: Brian

Congratz! :D

2011-01-14 @ 16:37:01
Postat av: agnes

taack! ((:

2011-01-14 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0