en dag! och det är dag6!

tänk vad tiden går sakta, baaara inne på dag6? tokigt...............
min dag

-har jag redan skrivit om!
ju!
den bestod ju av snöskottning och ätning och filmtittning,
FAST det beror ju på om man räknar IDAG eftersom klockan är EFTER tolv och det är MÅNDAG nu!
(jag älskar fan måndagar)
FAAAAST jag skriver nog om igår
det har inte hunnit hända så mycket idag än, ärligt talat..


igår
idag..
jag tänker skriva idag och mena söndag, sådeså.
IDAG vaknade jag av min ytterst finkänsliga fader, ("HÖHÖHÖHÖHÖHÖ WAKEYPAKEY!!!!")
var trött som ett as eftersom jag sovit liite för lite, vilket suger, eftersom vi skulle skotta bort all snö
ALL TUNG, TUUUNG SNÖÖÖ
plus att jag var nog lite sur också,
men
sen
så gick vi in och fikade rejääält
då kändes allt bättre

tittade en gnuutttttttta på skidåkning,
men jag och tova gick och kikade på Lost in Austen istället,
fast vi bytte film,
till riktiga Pride and Prejudice,
för den andra är så himla skämmig, och man dör.
det gör man i riktiga också,
fast på ett lite mer bra sätt,
ett lite mer, "OH YES OF COURSE MY DEAR, A CUP OF TEA WOULD BE ABSOLUTELY CHARMING!"
"i appreciate your lovely acquaintance, dearest!"-sätt

vare inte jag som skulle sova?

JAJA
vi kollade på morden i midsomer också, sista avsnittet med riktiga inspector barnaby,
what a tragedy..........
fikade lite till
duschade och vart osmutsig
och nuuuu
nu sitter jag i min säng
och är alldeles säker på att mina inlägg är mer åt psykopat-hållet
...
sa godnatt nyss,

eh
men
kan säga det nu med
så att det känns rätt
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0