åh ännu en sån där påhittig rubrik!

klockan är egentligen alldeles för mycket just nu, eeeftersom jag ska kliva upp innan sju imorrn.
hade varit skönt att vara i stan nu, så hade jag sluppit kliva upp innan tio. åhe..
men
iallafall
i helgen
har jag väl bara kört skoter och släde, skottat snö, ätit och kollat på film ungefär

pride and prejudice, oh yes ofcourse, very charming indeed!
mr darcy, what a splendid young chap..


fan jag måste sova

efter att jag har varit vaken sådär arton timmar för länge,
iband beror det ju på att man inte vill sova,
men ibland kanske man är ute och bogserar bilar? ja vad vet jag.......

jag har ett blåmärke på armen efter mitt och tovas wetwilly-krig,
och min taklampa har fortfarande inte gått, även fast den fräser och blinkar som besatt.
besatt. fan. nu kommer jag tänka på paranormal activity tills jag aldrig mer kan sova.

jag kommer sakna barnaby, jag tror inte på hans kusin, flopp
jag ska klippa mig vecka sex,

henna kanske funkar?

nu
känner jag

att jag bara babblar
som vanligt

dags att sluta

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GODNATT (-ish)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0