halvtaskig update

SM:et
justja
det var förra helgen
och jag har inte direkt skrivit nåt mer om det
bra av mig

det gick hursomhelst väldigt bra, även om jag inte höll mig över seniorerna (slutade som tvåa bland deras resultat)
fast yzermans tassar började blöda på lördagen, så vi fick smörja och socka till söndagen, inte kul, stackarn.
ehm
jag orkar inte skriva
är jättenöjd med helgen, och har haft en riktigt trevlig inneboende vid namn fia,
tack för all valla-hjälp!

nu ska jag få elias från datorn, så att vi kan äta nåt
mamma och pappa är på konferans i helgen, och tova jobbar och blir antagligen borta över natten.
då var det bara jag och bror lämnade för oss själv, men det klarar vi fint! 

har suttit ute i snön och solat idag, så fint väder, och så varmt! snart är sommarn här, fan vad skönt.

nej nu är jag hungrig

Kommentarer
Postat av: Tova

Ät då! Love ya

2010-03-20 @ 20:19:39
URL: http://agentbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0