särna and big nyhet

juste, jag har ju glömt att skriva nåt om tävlingen i särna ju!
den gick fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinfint,
kom trea av 16 och är jättenöjd, även om föret dag1 var det värsta jag någonsin varit med om..
pulsigt och jävligt, hundarna och jag bara sjönk igenom, inte okej,
mene, det frös till under natten, så föret var väl hyfsat på söndagen..
finns inte så mycket att berätta, det var trevligt, åkte med tova, mor och hennes vän maria,

jaja

det var väl det

nu till det big news

nu på torsdag.. kommer jag, agnes, att åka utomlands.

ända till norge

för att... wait for it... för att... TÄVLA MED LANDSLAGET, BARAAAMPAARAAA
lagomt hyfsat jättestolt jag är.

jag kommer vinna, spank those norweigan rumps

nu ska jag göra HK-uppgift och Engelskauppsats som jag ska lämna in innan jag far, myspys.

puss och allt sånt
ska väl försöka skärpa mig i mitt bloggeri..

Kommentarer
Postat av: Tova

and u gonna spank them gooood ;)

2010-03-01 @ 21:46:56
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: erika&frida

åhhhhhhhhhhhh vad du är bra!!! :D:D

2010-03-02 @ 15:49:27
Postat av: agnesssssssss

yeeees spankytime!

JA JÄTTEBRAA :DDDDD

2010-03-03 @ 19:23:50
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0